сряда, 15 април 2009 г.

Как едно заведение продава вино

В световния винен бранш всяка една изба предлага на пазара качествени вина, с което утвърждава и изгражда имидж.За да представиш едно ново вино на масовите потребители, едно от местата е ресторанта.При тази конкуренция на българския пазар, и ниската консумация, как един ресторант избира дадено вино и го добавя във винената си листа.Много просто - който даде повече пари, той ще се продава.И това са повечето мнения на ресторантьори.Но дали е правилния начин?
Това е най последния вариант за който мога да се сетя.Един реторантьор е наполовина търговец, и той твърди това мнение защото по-бързата продажба на дадена бутилка вино, ще му донесе бърза печалба.
При този труден пазар защо не предложим на потребителите най-качествените вина на дадена изба, а да не се мъчим с пари да вкараме целия си асортимент.По този начин ще може всяка изба да представи най-доброто си вино в ресторанта, а самия ресторантьор ще е сигурен,че ще има вина на голям брой изби, и клиентите ще могат да открият любимото си вино.Продажбата на всяка бутилка ще удовлетвори вкусът на клиента.
Също така всеки ресторант трябва да подбира вината според кухнята, която предлага.По този начин ще затвърди добрия вкус на храната си с приятния аромат и вкус на виното.

Няма коментари: